maj 8, 2020

Nyheder april 2020

I april 2020 fik vi lanceret et nyt tema kaldet Alaska. Det er bygget på en ny skabelon, som vi har gjort mere fleksibelt, så brugerne selv kan bygge designet op. Du kan se eksempel på temaet her og det er gratis at bruge for alle Shoporama kunder.

Temaet skulle indeholde så godt som alle muligheder i Shoporama, men i løbet af maj 2020 bliver det yderligere tilpasset og optimeret.

Du kan se en kort demo af det her.

Dark mode

Vi har også lavet en dark mode version af vores backend. Det skal man jo have i 2020. Du kan aktivere den ved at klikke på dit brugernavn og så sætte flueben i “Dark mode” ved dit brugernavn og password. Herefter klikker du gem.

Det påståes at dark mode er bedre for øjnene og skulle også være bedre for miljøet, da det kræver mindre energi at gøre en skærm sort end at gøre den hvid.

Shoporama dark mode

Længde- og breddegrader på pakkeshops

Når vi viser hvilke pakkeshops, der er tilgængelige til den indtastede adresse, sender vi nu også længde- og breddegrad på pakkeshops. Det gør at din udvikler kan vise disse på et GoogleMaps i stedet for en liste af adresser.

Det kræver at du får en udvikler til at implementere det, hvis du ønsker det, men nu er muligheden der.

Vælg pakkeshop på kort

Usynlige småforbedringer

Vi har i april lavet flere forbedringer, du ikke umiddelbart kan se. F.eks. har vi øget hastigheden på opslag i lageret, så lageropslag foregår hurtigere. Du opdager det næppe, da der er tale om millisekunder, men når der skal foregår flere 1000 opslag i minuttet på alle shops, så er der en forbedring.

Der udover har vi forbedret fejlhåndteringen af de ting, der fejler med E-conomic. Samtidig har vi ekskluderet produkter uden pris i feedet til PartnerAds.

Vi har udvidet dokumentationen af vores REST interface. Det er dét, man bruger, hvis man bygger en integration med Shoporama, som firmaer som Clerk og Shipmondo har gjort.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.