juni 25, 2014

MailChimp Ecommerce360 & Shoporama

Works like a charm 😉

Skriver her et super kort indlæg, men manner er Ecommerce360 en lækker detalje at have, når man laver email marketing?

Med Ecommerce360 kan du nu i MailChimp se

og du kan segmentere dine nyhedsbreve, så du f.eks.

Her kan du se et par muligheder:

Masser af segmenteringsmuligheder

og så nemt er det at arbejde med

Så nemt er det

Kort sagt.. mulighederne er uendelige – men er du svimmel et godt værktøj. Hvad skal du så gøre? Sætte et flueben, det er alt. Når du opretter din kampagne, så skal du bare i trin 2 (setup) sætte flueben i Ecommerce360

Så nemt er det

Resten sørger Shoporama for.

3 svar til “MailChimp Ecommerce360 & Shoporama”

  1. Kristian Schaumberg siger:

    Tracker den også køb der ikke er gjort gennem et nyhedsbrev?

    Dvs. jeg har lotte (lotte2@gmail.com) der besøger min side gennem Google og køber et par sokker. Hun er sjovt nok også på min e-mail liste. Vil hun blive registreret i 360 som allerede købt hvis jeg skal sende mail ud dagen efter?

  2. Brian Brandt siger:

    Det er nemlig skide smart. Du får også produktnavn med i den, så du kan også segmentere helt ned på produktniveau. Men der skal vi nok lige igennem lidt flere transaktioner, før det bliver rigtig spændende 🙂

    Kombiner det her med autoresponders og der er en automatiseret mer-salgsmaskine. I love it!

  3. @Kristian nej det gør den ikke. Hun skal være kommet gennem et nyhedsbrev. Men vi har en anden funktion til at holde styr på den slags. Det kan du se her:
    https://www.youtube.com/watch?v=WWIGIHCyBM0

    Yes Brian – det er skide smart (og nemt)

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.